De eerste etappe - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu De eerste etappe - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

De eerste etappe

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

28 Mei 2007 | Rusland, Moskou

Hallo thuisblijvers!
Inmiddels zijn we al een aantal dagen op reis en hebben we o.a. de eerste trein-etappe erop zitten, viel best goed mee (maar ja, dat was ook maar 1 overnachting in de trein).
We zijn dus inmiddels al in Moskou geweest en hebben daar geweldig mooi weer gehad (voor ons eigenlijk nog te warm, zo'n 28 graden). We hebben daar meteen al heel veel gedaan en bezichtigd.
Nu zitten we sinds gisteren in Ekatarinburg en hebben vandaag de Romanov-tour gedaan. Natuurlijk ook heel veel foto's gemaakt, maar dat spreekt voor zich he!
Vanacht stappen we weer op de trein en vertrekken voor een lange (3-nachten) treinreis naar Irkutsk. Nu we de gelegenheid hebben, dus maar even snel internetten (was in Moskou niet gelukt). Helaas kunnen we nu nog even geen foto's plaatsen, maar die komen dan nog wel.
Zo, dat was het voor nu vanuit Rusland, tot de volgende keer maar weer!
Groetjes van Rudie en Daniela!!!

• 28 Mei 2007 - 20:25

Hans Keijzer:

Rudie, Daniela, Leuk jullie bericht te ontvangen en goed te horen dat jullie het naar je zin hebben! In Heerlen redden we ons tot nu toe (net)!
    Groetjes,
    Hans

• 29 Mei 2007 - 15:31

Mama:

Veel succes met de lange treinreis.Jullie hebben in ieder geval goed weer tot nu toe, hier is 't al weer aan de koude kant maar goed 16a17 graden vandaag.Morgen zou 't weer wat warmer worden.Ik wacht met spanning op de foto's van de reis.Nog verder een goede reis en geniet er maar van, groetjes mama.

• 29 Mei 2007 - 17:50

Hettie Bremer:

Zozo, jullie zitten dus nu al aardig in het binnenland van de GOS! Hebben jullie in de trein ook kontact met gewone Russische reizigers?

• 29 Mei 2007 - 19:36

Annette:

Hey vakantiegangers,
    hoe is het in Rusland? Is het eten goed en de mensen vriendelijk? En spreken ze inderdaad Engles of Duits? Of woordenboekje Russisch bij de hand houden? Voel je er veilig? Is het er schoon? Zie je milieuverontreiniging? Trekken jullie nog door Siberie?

Ik ben benieuwd! Genier er lekker van! Hier in NL in het grijs en grauw weer.....

• 30 Mei 2007 - 21:50

Anneke Schwier:

Hoi Rudie en Daniela,
    Wij wensen jullie een heel goede reis.
    Jullie boffen met de hitte golf in Moskou. Trouwens een gewldige stad toch?

Veel plezier en we volgen jullie verslag.

Anneke en Jur Schwier

• 31 Mei 2007 - 18:25

Vera Aarts:

Hoi Daniela en Rudie,
    Leuk om zo met jullie mee te mogen reizen! En zo te lezen hebben jullie het goed in en om de trein. Nog heel veel plezier en een goede reis!
    Groetjes van Vera