Onze nieuwe rondreis: de TSE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Onze nieuwe rondreis: de TSE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Onze nieuwe rondreis: de TSE

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

23 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo, daar zijn we weer!
Inmiddels zijn we volop bezig met de voorbereidingen voor onze nieuwe grote rondreis; we gaan namelijk met de TransSiberië-Express (TSE) vanuit Moskou via Rusland en Mongolië naar Beijing in China.
We zullen binnenkort al wat meer gegevens gaan plaatsen op deze website, en we gaan proberen om dit verslag tijdens de reis bij te werken. Op onderstaande afbeelding zie je de route die we gaan volgen (klik erop voor een wat grotere versie).
Kijk anders ook eens op mijn eigen website: "http://www.xs4all.nl/~rdrummen" voor wat meer informatie over deze en vorige reizen.
En vandaag is het dan zover: we gaan vertrekken (naar Schiphol dan), waarna we morgenvroeg zullen vliegen naar Moskou.
Tot binnenkort!
R & D.

• 23 Mei 2007 - 07:22

José:

Dag luitjes (kamaratskies), Ik wist nog dat jullie vandaag op vakantie gingen (stond in mijn agenda) Ik wens jullie een onwijs leuke, mooie, relaxte, (voor Rudie) fotogenieke maar toch ook een ontspannen vakantie toe. Ik kan niet wachten op jullie verhalen en natuurlijk de foto's.

Gr. José

• 23 Mei 2007 - 10:03

Hettie Bremer:

Hoi Rudie en Daniëla. We wensen jullie een geweldige rondreis toe en zijn benieuwd naar jullie verslag en foto's! Goede reis!

• 24 Mei 2007 - 18:53

Tom, Juanita, Keanu:

Leuk idee deze Site, wij thuis hard werken en jullie ons maar lekker maken waar jullie je begeven op vakantie Tjonge tjonge zoiets doe je toch gewoon weg niet met vrienden en familie, nee echt toppie hoor.
    Grapje dat van die site uh ik bedoel dat anderen. zo te zien zitten jullie in Moskou leuk kan ik een bestelling doen bij deze plaats mag je mij een fles Wodka meenemen, dat verzacht de pijn wanneer jullie de vakantie foto's komen laten zien word ik vrolijk van, rest van de bestellingen volgen nog.

Maak er wat leuks van en let goed op jullie zelf wij denken aan jullie en in gedachten zijn we bij jullie op Tour. Groetjes van Ons aan julie Globen Trotters

• 26 Mei 2007 - 07:56

Gerardine:

Een fijne reis, geniet van al het moois dat jullie te zien krijgen.
    De verslagen zal ik met spanning blijven volgen.
    Geniet ervan.........

• 26 Mei 2007 - 19:06

Giny En Jan Hein:

Hallo globetrotters

Wij wensen jullie een schitterende,avontuurlijke maar bovenal
    aangename treinreis toe.Daniella let weer erg goed op Rudy vooral met die vele tussenstops waar natuurlijk weer uitgebreid gefotografeerd moet worden.
    De eerst volgende trein .....en met een paar wodkadjes (of is het wodkatjes)
    achter de kiezen...je weet maar nooit!!!
    Walkie-talkie onmisbaar!!!
    We zijn erg benieuwd naar jullie foto's
    en ervaringen zo maken wij de reis ook een beetje mee.

Gr.Jan Hein

• 28 Mei 2007 - 15:51

Victoria:

Hallo jullie,

Gaat alles goed? Was alles nog gelukt? Ik denk aan jullie! Fijne reis!!

Groetjes Victoria en Yordy