Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

20 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Zoals jullie ongetwijfeld weten, zijn we alweer enkele dagen thuis. De terugreis verliep voorspoedig (van Beijing naar Frankfurt en van daaruit naar Schiphol), maar al met al waren we toch zo'n 22 uur onderweg, dus nogal vermoeiend.
We zijn nu een beetje bijgekomen, en al weer begonnen met ons dagelijkse werk.

Terugkijkend op deze reis kunnen we concluderen dat het weer een geweldige reis-ervaring was, met een bezoek aan 3 hele grote landen met elk zijn eigen mooie landschappen en klimaten. Zo hebben we het voornamelijk heel warm gehad (Moskou, Mongolië, Beijing) maar hebben we ook nog een dagje sneeuw meegemaakt vanuit de trein, heel verrassend en apart.
De lange treinreis in etappes is ook heel goed bevallen, de tijd vliegt voorbij dus bijna ongemerkt hebben we zo maar liefst 7857 km afgelegd per trein.
Ook de Baobab-groep was leuk, een heel gevarieerd gezelschap waarmee we veel plezier gehad hebben (onder de leuke en deskundige begeleiding van Cora).

Inmiddels weten we hoeveel foto's wij in totaal gemaakt hebben (hou je vast): het zijn er 3690 geworden. Die moeten welliswaar nog uitgesorteerd worden (waarbij er de nodige zullen afvallen), maar er zal toch nog genoeg overblijven.
Zodra ik daarmee klaar ben, zal ik daarvan een kleine selectie op Internet neerzetten zodat je al iets kunt bekijken.
Jullie krijgen dan nog wel een seintje.
Voor nu kun je al eens kijken naar mijn eigen website:
(en klik dan op "Reizen" en dan op de bijbehorende vlaggen van deze reis).
In elk geval al bedankt aan iedereen voor de leuke reakties die jullie hier geplaatst hebben, vonden we heel leuk!
Groetjes,

Rudie en Daniela.

• 20 Juni 2007 - 18:38

Gerardine:

Zo jonge lui, dit zit er weer op.
    En deze ervaring neemt niemand jullie meer af.
    Fijn maar het leven gaat verder....werkze...
    Groetjes

• 21 Juni 2007 - 02:21

Cora:

Heeee lief stel,
    Leuk om de link nog een keer door te krijgen. Fijn om te lezen dat jullie er met heel veel plezier op terug kijken. Lekker dat jullie hebben genoten. Hier in Sjanghai ben ik aan het genieten. Echt een geweldige stad met veel te veel te doen. Heerlijk uitgerust ondertussen en morgen nog een dag of 3 naar Hangzhou om lekker aan een meer 16 boeken te lezen en me weer op te laden voor de volgende reis.
    Ik wens jullie alle goed van de wereld. Wie weet zien we elkaar nog eens ergens op deze prachtige aardbol, nogmaals dank voor de lieve woorden en alle moeite voor de geweldige fotolijst. Hij is onderweg naar Nederland...!!
    Hele dikke knuffel Cora

• 21 Juni 2007 - 13:43

Jolanda:

inderdaad,geweldig!!Ik ga ze site bezoeken!
    Gr Jolanda en co

• 22 Juni 2007 - 13:20

Dema-guide:

hi all. its nice to recieve mail from you Rudie.thanx. But i have some problems. Problems of not knowing this language. well, ill try to learn Dutch ;). goodluck everyone. till next time. Bye

• 23 Juni 2007 - 08:00

Anneke Schwier:

Hoi Rudi en Danielle,

Welkom thuis! Wij hebben jullie reis gevolgd. Erg leuk!
    De foto voor het tent/huis is prachtig.
    Als ik 300 foto's maak vindt Jurjen het al veel. Ik kan nu zeggen is helemaal niet veel, weet je hoeveel foto's Rudi maakt.

Wij horen jullie verhalen nog wel een keer op de volgende Mexico reunie toch?

groeten van Anneke en Jur