Groeten uit Mongolie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Groeten uit Mongolie - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Groeten uit Mongolie

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

09 Juni 2007 | Mongolië, Ulaanbaatar

Zo, daar zijn we weer; We zitten (gelukkig) weer eens te internetten, hier in de hoofdstad van Mongolie is dat goed mogelijk; de afgelopen dagen waren we op diverse plekken op het platteland en daar gaat dat natuurlijk niet. Het is hier heel erg warm, zo'n dikke 30 graden zeker, terwijl wij dachten dat we een "koele" vakantie zouden krijgen, nee hoor. Maar tijdens onze vorige trein-etappe (vanuit Irkutsk naar Mongolie toe) hebben we wel nog sneeuw gehad en was het behoorlijk koud!

Momenteel zitten we dus weer in Ulaan-Baatar (zijn vandaag weer hier aangekomen na onze Ger-tenten tocht), en we zullen morgenvroeg weer op de trein stappen voor de laatste ettappe naar Beijing (=Peking) in China.
Met ons gaat verder alles dus goed, het eten is tot nu toe ook heerlijk, dus we hebben wat dat betreft niks te klagen.
Zo, nu nog wat foto's erbij en we zijn weer klaar!
Groetjes en tot binnenkort vanuit Beijing!

• 09 Juni 2007 - 13:08

Mama:

Zo te zien is 't daar wel prachtig.Wat een mooie omgeving.Maak nog maar wat foto's en geniet er maar van.Tot volgende berichtjes.Groetjes mama.

• 09 Juni 2007 - 20:25

Victoria:

Hallo, wat hebben jullie geboft! Wat een mooie omgeving zeg, verder sluit ik me aan bij mama! Maak nog maar veel van die mooie foto's en geniet er maar vooral van, maar kijk uit met jullie hoofd, die tentjes zijn ook al niet al te hoog! Groetjes en Liefs, tot de volgende keer. Groetjes Victoria en Yordy

• 13 Juni 2007 - 09:52

Anja:

Hallo Daniela en Rudie,
    leuk dat we op deze manier met jullie mee kunnen genieten van die geweldige reis. Lijkt me echt supermooi allemaal daar.
    Geniet er nog maar van.

groetjes, Anja (van DSM, je weet wel...)