De tweede etappe - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu De tweede etappe - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

De tweede etappe

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

31 Mei 2007 | Rusland, Irkutsk

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn we vanochtend per trein aangekomen in Irkutsk, en het is weer mooi weer. Gisteren heeft het de hele dag geregend, maar da's niet zo erg want we zaten toch in de trein.
Ondanks dat nu de zon weer schijnt, is het toch een stuk frisser, straks toch maar de jas te voorschijn halen.
Het is hier nu trouwens 15:06, dus 5 uur later dan in Moskou en dus 7 uur later dan bij jullie thuis.
Wat het eten betreft: tot nu toe hebben we nog overal lekker kunnen eten, zelfs in de trein ging het nog wel. Maar vanaf nu zal het (richting Mongolie) wel snel minder worden. En daarna in China kunnen we weer smikkelen.

We gaan nu al enkele foto's bij dit bericht plaatsen, de rest zien jullie dan later wel. De visjes die je op een foto ziet, hebben we in de trein gekregen van enkele russen, nadat we ze getrakteerd hadden op snoepjes.

Tot de volgende keer!
R+D

• 31 Mei 2007 - 06:39

Cécile:

Hoi Daniela en Rudie,
    Ik was natuurlijk net een dag te laat met je bellen om een goede reis te wensen! Zo te zien hebben jullie weer een spannende route uitgekozen.
    Veel plezier! Ik verheug me alweer op de foto's,

Groetjes, Cécile

• 31 Mei 2007 - 06:57

Cora:

En ik ben erbij....!! Hihi, ik kon het natuurlijk niet laten om even een reactie achter te laten. Ik vind het fijn om te zien en te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Ik ben ervan overtuigd dat dat de rest van de reis wel los zal lopen.....Aan mij zal het hopelijk niet liggen.
    Geniet, geniet, geniet en geniet......!!!

Groetjes van je reisleidster....

• 31 Mei 2007 - 09:50

Mama:

Gelukkig is de reis goed gegaan.
    Veel succes verder met de reis.Geniet ermaar van, ook van tant Leonie en Danielle, en ook van nonk Huub.Tot nieuw bericht en veel groetjes van Mama.

• 31 Mei 2007 - 12:54

Annette:

Die haring op mijn broodje vanmiddag zag er toch beter uit dan die twee vissies waar de kop nog aanzitten. Smakelijk eten hoor;-)
    Gaaf zeg, die foto op het Rode plein toont toch echt aan dat julie in Rusland aan het zomeren zijn. Hoewel zomeren? Gelukkig dat de hitte nog niet is toegeslagen! Veel reisplezier toegewenst!!

• 01 Juni 2007 - 08:35

Hettie Bremer:

Wat leuk om die plekjes weer te zien, nu op jullie foto's. Alleen ziet jullie trein er wat luxer uit als die van ons naar Moermansk, maar dat is ook al weer 14 jaar geleden! Geniet er van, jullie zullen het vast geweldig hebben!

• 01 Juni 2007 - 12:59

Jolanda:

Hi Daniëla en Rudie,

Zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin, mooie foto trouwens van jullie tweetjes op het Rode Plein.
    Ik zal mijn vader ook eens doorgeven dat hij op jullie site kan kijken, kan hij wat herinneringen ophalen.
    Heel veel plezier tijdens de rest van jullie trip en geniet er lekker van.
    Hier verloopt alles prima.

Groetjes,

Jolanda

• 01 Juni 2007 - 20:47

Jolanda:

Waw, te gek zo'n reis. Ik hoorde het toevallig en ga jullie volgen. Geniet ervan! Groetjes van Jolanda, Noud en Yara