Ons gedeelte in Botswana - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Ons gedeelte in Botswana - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Ons gedeelte in Botswana

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

25 Oktober 2009 | Botswana, Gaborone

(naderhand toegevoegd om ook dit land apart vermeld te krijgen)

Wat we in Botswana zoal gedaan hebben sinds ons vorige bericht:
We zijn in het Chobe-NP (National Park) geweest en hebben daar een safari gedaan en dus ook wilde dieren gezien, o.a. een jacht van wilde honden op springbokken meegemaakt. Ook hebben we vanaf een bootje nog olifanten, nijlpaarden en krokodillen gezien (en nog veel meer).
Vervolgens zijn we naar de Okavango-delta gegaan, waar we 2 dagen hebben doorgebracht (in een tentje en op een boot). In de tent hoorde je 's nachts de dieren in de omgeving rondscharrelen, was wel spannend. Ook hebben we daar in de delta rondgevaren in Mokoro's (smalle boomstambootjes) en daarbij ook nog olifanten en nijlpaarden gezien, heel indrukwekkend!