Groeten uit Livingstone (Zambia) - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Groeten uit Livingstone (Zambia) - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Groeten uit Livingstone (Zambia)

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

23 Oktober 2009 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal,

Na een lange reis zijn we gisteren aangekomen in ons eerste hotel in Livingstone (in Zambia), in de buurt van de Victoria watervallen. Afgelopen nacht hebben we dan ook heel goed geslapen, want we waren erg moe. Vandaag hebben we samen met 2 medereizigers uit onze groep, via een taxi de watervallen bezocht aan de Zimbabwe-kant, waar het uitzicht geweldig mooi is. Ook zijn we daar toen even naar het beroemde Victoria-Falls hotel geweest, waar o.a. Livingstone zijn verblijf heeft gehad (en diverse andere beroemdheden); heeeeeeel erg sjiek. We hebben daar toen 's middags ook heerlijk gegeten.
Nu zijn we bijna bij het hotel terug en zijn even gestopt bij een supermarkt waar we nu dus even kunnen internetten.

Het weer: Het is dus heel warm, ondanks dat het slechts lente is; we zitten toch ruim in de 30 graden.
We hebben gemerkt dat Rudie's eigen telefoon het niet meer doet, zal wel aan het (oude) toestel liggen. Als iemand dus naar ons wil SMS-en, dan moet je dat maar doen naar Daniela's nummer.

Morgen vertrekken we van hieruit verder en gaan dan naar Botswana.
De groep is wel goed, wij zijn de jongste deze keer! In totaal zijn we met 18 reizigers (2 zijn op het laatst niet meegegaan), en 1 reisleider en 1 chauffeur.

Voor de rest gaat hier alles dus goed.
Dit was het voor nu. Tot later weer!
Groetjes,

van Rudie en Daniela.

• 23 Oktober 2009 - 15:14

Tant Gerardine:

Het werkt perfekt!
    fijne vakantie en veel plezier.

• 23 Oktober 2009 - 20:42

Alanda:

Hi globetrottertjes,
    Klinkt goed! Hebben jullie tenminste gezien, wat ik helaas heb moeten missen....over een aantal weekjes kom ik ook naar Afrika.....
    Geniet er maar lekker van!

• 23 Oktober 2009 - 21:25

Cecile:

Veel plezier op jullie verre reis (is er nog een hoekje op aarde waar jullie nog niet geweest zijn?)
    groetjes, Cécile

• 24 Oktober 2009 - 11:13

Peter En Marijke DJ:

Bedankt voor jullie bericht. Weet het mobiele nr van jullie niet, dus dan maar op deze manier.
    De groeten en de rest van het gezelschap. Wil je de speciale groeten nog doen aan Emmy? Alle s goed met haar gezondheid? En aan Hetty.
    Gaat het met haar na de ellende met haar dochter?

• 25 Oktober 2009 - 09:52

Jan Hein En Giny:

Hallo mzungu"s
    Leuk wat van jullie te horen.
    Via Google Earth volgen we jullie heel globaal vanuit onze luie stoel met een lekker bakkie koffie.
    Nog heel veel plezier gewenst en ook groetjes aan de andere reisgenoten, en... blijf gezond!

• 26 Oktober 2009 - 08:50

Vera:

Klinkt goed, om jaloers op te worden :-)Geniet maar lekker van deze mooie en bijzondere vakantie! Heel veel plezier en groetjes Vera

• 26 Oktober 2009 - 15:06

Will & Diana + Kids:

Nou blijf nog maar even daar, hier is het echt herfstig Brrr.
    Goede reis verder en veel plezier, de groetjes uit Heerlen.
    Hoie..

• 27 Oktober 2009 - 19:17

José:

Hi Daniela,

Is er al voor je gezongen daar in Afrika ?? Zo niet doe ik het wel even ;-) ....

Happy birthday to you,
    Happy birthday to you
    Happy birthday, dear Daniela
    Happy birthday to you !!!

Een hele fijne verjaardag.

Gr. José

• 28 Oktober 2009 - 09:46

Vera:

Hey jarige! (Of inmiddels verjaarde)nog mijn hartelijke gelukwensen. Probeerde gisteren een e-card te sturen maar bleek je emailadres kwijt te zijn geraakt :( Maar langs deze weg kan ik je toch ook nog bereiken :)Hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    groetjes
    Vera

• 02 November 2009 - 09:35

Muriel:

Hoihoi, klink sjiek allemaol! Iech wel daor aoch naor tow!!! hahaha, moos get te winse euverhawwe he ;-).
    Ammezeert uuch en geneet devaan!!

Groetjes vaanoet un kaajd, bewolk en regenechtig mestreech,

Muriel