Groeten uit Kaapstad (Zuid-Afrika) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Groeten uit Kaapstad (Zuid-Afrika) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Groeten uit Kaapstad (Zuid-Afrika)

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

09 November 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,
We zijn vandaag in Kaapstad aangekomen en hebben zojuist lekker gegeten in een Italiaans restaurant, en kunnen nu nog even snel internetten. De afgelopen dagen hebben we verder geen mogelijkheden gehad om te internetten.
Hier in Kaapstad is het een flink stuk kouder (minder dan 20, in plaats van ruim 30 graden) en nogal wat regen. Zo kunnen we wel weer een beetje wennen aan het koude weer thuis.

Wat we de afgelopen dagen nog gedaan hebben: Ons bezoek aan de Sossusvlei (met duin 45) was heel mooi, we hebben daar ook een wandeling gemaakt door de woestijn-duinen, onder begeleiding van een (blanke) bushman, die allerlei dingen wist te vertellen over de woestijn en het overleven daarin. De rit daarnaartoe hebben we afgelegd staand achterin een pickup-wagen, op zich ook al een hele attractie!
Van daaruit verder naar Seeheim, wat eigenlijk bestaat uit een (ex) stationnetje met een mooi hotelletje.
Daarna gingen we weer de grens over naar Zuid-Afrika, naar het Augrabies-NP met indrukwekkende watervallen. We sliepen in het park zelf, heel mooi. Vervolgens verder op onze reis zuidwaarts naar Calvinia en vandaag dus aangekomen in Kaapstad, waar we onze laatste dagen hier zullen doorbrengen.
De foto's zullen later volgen.
Groetjes en tot gauw!

Rudie en Daniela.

• 09 November 2009 - 21:15

Ria Erven:

Hallo Daniela en Rudy,
    Wat leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat.
    Wat een ervaring. Wees voorzichtig. We zijn (toch) blij als je weer terug bent. Alles loopt goed met de agenda. Nur keine Bange :-))
    Heel veel groeten en geniet ervan.
    Ria Erven, collega secretaresse.

• 10 November 2009 - 10:13

Jan Hein En Giny:

Zo te lezen hebben jullie een fantastische reis achter de rug en heel veel indrukken opgedaan. We zijn heel benieuwd tzt de foto's te zien, zodat we de trip die jullie gemaakt hebben ook nog een beetje mee na kunnen beleven.
    Goede terugreis naar huis gewenst. Hartelijke groeten van ons beide, ook voor de rest van de gang.

• 10 November 2009 - 11:49

Rebecca: