Weer lekker thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Weer lekker thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Weer lekker thuis

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

18 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels zijn we dus alweer een aantal dagen thuis, maar ik wil toch nog een laatste berichtje plaatsen.
De terugreis is op zich goed verlopen, zij het met de nodige WC-bezoeken.
Ondanks dat het op zich een mooie reis was, zijn we deze keer echt wel blij om weer thuis te zijn. Dat komt dus voornamelijk vanwege de grootschalige en langdurige ziektes die zich bij ons en de rest van de groep voordeden. Gelukkig gaat het met ons nu al een heel stuk beter; we zijn inmiddels ook bij onze eigen dokter geweest en hij vermoedt inderdaad dat we iets van een voedselvergiftiging hebben opgelopen plus een flinke griep; dat verklaart dan ook dat we ons zo beroerd voelden.
Ondanks dat we niet overal aan hebben kunnen deelnemen, kunnen we concluderen dat Marokko toch een mooi land is om doorheen te reizen, met een erg afwisselend landschap; woestijn, hoge bergen met sneeuwtoppen, oude steden enz.
Ook hadden we weer een fijne gevarieerde groep medereizigers en een geweldige reisbegeleidster (Isabelle). Dank zij haar goede zorgen werd steeds een dokter ingeschakeld als dat nodig was, en werd het ongemak enigszins beperkt, waarvoor onze dank. Daarbij verloor ze ook het belang van de gehele groep niet uit het oog. Gelukkig was ook de rest van de groep zeer begripvol en flexibel, waardoor we veel steun aan elkaar hebben gehad.
Verder ook iedereen bedankt voor de reakties op onze berichtjes hier, en tot een volgende reis!

• 28 Juli 2008 - 16:15

Heino En Carla:

Hai Rudie en Daniela.
    Is minder mooi dat jullie zo ziek zijngeworden. Maar gelukkig is nu alles weer ok. Wij schrijven jullie op deze manier omdat onze harddisk kapot is gegaan. Bijna alles kwijt, dus ook jullie adressen. Zouden jullie ons een mailtje willen sturen met jullie adres. bvd Groeten Heino en Carla

• 01 Augustus 2008 - 09:24

Rudie:

Hoi Heino en Carla!
    Bericht ontvangen, ik heb jullie teruggemaild, we zullen binnenkort dan nog contact hebben.