Onze nieuwe reis komt eraan!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Onze nieuwe reis komt eraan!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Onze nieuwe reis komt eraan!!

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

21 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Zo, daar zijn we weer!
Inmiddels beginnen we met de voorbereidingen voor onze nieuwe rondreis; we gaan naar Marokko en bezoeken daar o.a. enkele Konings-steden, het Atlas-gebergte en natuurlijk ook de sahara.
We zullen binnenkort al wat meer gegevens gaan plaatsen op deze website, en we gaan weer proberen om dit verslag tijdens de reis bij te werken. Op onderstaande afbeelding zie je de route die we gaan volgen.
Kijk anders ook al eens op mijn website: http://www.xs4all.nl/~rdrummen met o.a. informatie over deze en vorige reizen.
Tot binnenkort!

R & D.

• 21 Maart 2008 - 21:39

Alanda:

Hallo globetrottertjes,
    Nog eventjes en dan kunnen jullie weer lekker genieten van een welverdiende reis. Zondag zullen jullie de beginselen van het doek binden leren....:-)
    Fijn weekend en tot zondag!
    Alanda

• 22 Maart 2008 - 10:12

Tant Els:

Leuke reis ..ben ook in Marokko geweest ..al een paar jaar geleden
    van Tanger Casablanca ,Fez en allerlei omwegen naar Marakech.
    Veel plezier

• 27 Maart 2008 - 09:31

Anja:

Wat een leuke reis lijkt me dit.
    Veel plezier en ik zal met veel plezier jullie belevenissen lezen.
    Veel plezier en geniet ervan!!