Sahara - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu Sahara - Reisverslag uit Erfoud, Marokko van Rudie en Daniela - WaarBenJij.nu

Sahara

Door: Rudie

Blijf op de hoogte en volg Rudie en Daniela

06 April 2008 | Marokko, Erfoud

Inmiddels zijn we in Erfoud bij de Sahara, gisteren op drommedarissen de woestijn in geweest en daar overnacht.
Diverse mensen uit onze groep zijn echter niet mee gegaan, want ze zijn nog steeds ziek, waaronder ook Daniela. Ze voelt zich erg beroerd, hopelijk gaat het snel beter met haar.
Ze heeft via de dokter al diverse medicijnen gekregen, die moeten gaan helpen.
Verder heb ik nu geen nieuws.
Groetjes, Rudie.

• 07 April 2008 - 09:20

Jan Hein En Giny:

Wat vervelend nou, al die zieken en met name Daniela.
    Hopenlijk helpen de middeltjes van de "medicijnman" snel.
    Kenden jullie het trucje van de betadinedruppels niet? Voeg aan iedere literfles water die je drinkt 8 a 10 druppels betadine toe. Je proeft er (nagenoeg) niks van. Het werkt alleen preventief, dus nu helaas een beetje te laat voor Daniela.
    We hebben deze tip van andere wereldreizigers en ook bij de GGD is dit bekend. Wij hebben er tot dusver veel baat bij gehad.'
    Hopenlijk toch nog veel plezier en van harte beterschap.
    Groetjes van Jan Hein en Giny.

• 07 April 2008 - 12:35

Lisette:

Wat vervelend, allemaal darmtoestanden zeker. Hoop dat Daniëla snel opknapt.
    W.b. het advies van de betadinedruppels, misschien heb ik het mis, maar als je altijd water koopt hoeft dat toch niet??
    Groetjes..Lisette

• 07 April 2008 - 15:28

Vera Aarts:

Daniela,
    Bij deze wens ik je van harte beterschap en hoop dat je ondanks het ziek zijn toch nog (een beetje) van jullie van jullie reis kunt genieten. Het beste en groetjes voor jullie allemaal